FORMÅL


-       At sikre at ejendommen  løbende holdes i god stand

-       Skabe orden på cirkusbygnings udenomsarealer

-       Optagning og nedtagning af tribuner i forbindelse med arrangementer

-       At deltage i udviklingen af udenomsarealer


RESSOURCEPERSONER



-       Ajourfører opgaveliste efter drøftelse med bestyrelse/instruktører.

-       Sikre sig at opgaverne opdateres på frivillig- hjemmesiden med de

        nødvendige oplysninger om tid, sted, antal  personer m.v.

-       Samler frivillige til drøftelse af opgaver samt forslag til nye tiltag



FRIVILLIGMEDLEMMER



-       Melder sig til og udfører diverse opgaver iht. opgaveliste på hjemmesiden

-       Deltager i drøftelser omkring opgaver og evt. nye tiltag


OPGAVER


De opgaver der skal udføres vil typisk være:

-       Oprydning omkring cirkusbygningen inkl. ukrudtsbekæmpelse

-       Opstille og nedtage tribuner i forbindelse med arrangementer

-       At komme med ideer til og stå for udviklingen af udenomsarealer og ændringer i

        bygningens indretning.

-       At sikre at bygningens rengøring løbende sker optimalt via rengøringsfirma

-       Afhjælpning vedr. problemer med alarm- og nøglesystem

-       Administration af  nøgleudleveringssystemer

-       Kontakte Odense Kommunes ejendomsservice for afhjælpning af problemer med

        cirkusbygningen

Eksempler på ad-hoc-opgaver:

  •       Opsætning af lamper
  •       Opstilling af reoler
  •       Reparation af  tribuner
  •       Opsætning af hegn
  •       Indretning af udendørs cykelbane
  •       Græs-såning og beplantning udendørs